Nieuw proefje, laat u verrassen... (met link)

    Message 1 of 2 , Jul 2, 2006
      Beste mensen,

      Op mijn 'test-site' heb ik een nieuw proefje gezet. Het is test 31, helemaal onderaan.
      E.e.a. is geïnspireerd op het besprokene j.l. zaterdag. Graag commentaar.

      http://www.xs4all.nl/~donaldus/pg30/html/index.html

      Mijn reguliere e-mailadres is niet bereikbaar (het 'stuitert'). Hopelijk is dat morgen weer verholpen als mijn ISP weer werkt.

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 2 , Jul 2, 2006
        Dag Don,

        Dat ziet er interessant uit!
        Helaas moet ik nog duiken in de discussie HTML/CSS (ik heb alles daarover
        apart gezet).
        Maar een nieuwe site voor mijn vechtgenoot had even voorrang.
        De komende periode wil ik me echt eens gaan verdiepen aan de z.g.
        “onmogelijkheden” van Pro-Gen die toch “mogelijk”zijn” :-)
        Ik ben reuze benieuwd hoe dit alles uitpakt….

        Groetjes,
        Evelien

        _____

        http://www.xs4all <http://www.xs4all.nl/~donaldus/pg30/html/index.html>
[...]

        Bezoek mijn websites via http://www.don <http://www.don.arnoldus.nl/>
        arnoldus.nl/
        » Genealogie in Noord-Holland
        » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
        » Homepage van de familie Arnoldus
        Visit my websites via http://www.don <http://www.don.arnoldus.nl/>
        arnoldus.nl/