Re: geen doorlinking BINNEN de hoofdtekst?

  • Leonard
    Message 1 of 5 , Jun 8, 2006
      Hallo Don,

      dit vind ik bijzonder vriendelijk van je,
      ik zal eraan werken een dezer dagen een uitgebreid verslag te geven.
      Want ik ben er toch nog niet uitgekomen; ik heb ook/wel je advies
      opgevolgd, maar ik had overigens al een config op die situatie staan.

      *****
      Off topic:
      Sorry, maar mijn site is 'leeg'; mensen uit de gemeente van div.
      families drukten boekjes van mijn/onze presentaties en verkochten deze
      'aan de deur' in het dorp. ^&%$@@#$%&&&&!! Het is echt ongelofelijk....
      Ik hoop volgend jaar een andere site te openen met meer nieuws over de
      'techniek van genealogie-beoefening'
      *****

      groetjes,
      Leonard van Kessel, Ter Aar
      adviseur HCC gebruikersgroep 'genealogie'
      docent genealogie Volksuniversiteit Alphen a/d Rijn

      Leonard van

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Don Arnoldus" <don@...> wrote:

> [...]
      >
      > Leonard,
      >
      > Na mijn eerdere antwoord heb ik nog wat proefjes genomen met de
      > verschillende uitvoeren. Maar het verschijnsel dat jij beschrijft,
      kan ik
      > niet reconstrueren. Ook je website, bereikbaar via de PRO-GEN-site,
      gaf geen
      > uitsluitsel.
      >
      > Kun je eens een voorbeeldje sturen van de HTML-bestandenset, mogelijk
      > "ingezipt", zodat ik kan bekijken wat er aan de hand is? Mijn E-mail
      adres
      > vind je op de PGGG-site, helpdesk-medewerkers.

    • Leonard
      Message 2 of 5 , Jun 11, 2006
        Hallo Don en ook anderen,

        nadat wij elkaar prive ge-emailed hebben en ik bestanden heb
        opgestuurd gaf jij mij de hint om NA de release van Pro-Gen patch nr.
        12 OOK de ParvaPar-versie daarbij te voegen (release 22).
        Het is even wennen, en ik hoop dat ik niet de enige ben die dit
        'vergeet', om na een patch van Pro-Gen ook altijd een release van
        ParvaPar toe te voegen.

        Nogmaals bedankt voor je hint en ondersteuning; trouwens de
        CSS-methodee werkt schitterend !!

        Leonard van Kessel, Ter Aar