voorstellen

  • Anja
    Message 1 of 10 , Jun 1, 2006
      Hallo Allemaal,
      Ik zel me even voorstellen hierbij.
      Mijn Naam is Anja Nieuwlaat.
      Ik doe onderzoek naar de families: Nieuwlaat, de Snoo en Goudbeek
      Voor mijn werk ben ik dagelijk met stambomen bezig (erfelijkheidsleer).
      Sinds kort ben ik ook mijn eigen families aan het uitzoeken en ik moet
      zeggen dat dat verslavend werkt. Zeker nu ik merk dat er zoveel te
      vinden is op het internet.
      Ik hoop hier wat ervaringen te kunnen uitwisselen wat betreft
      verschillende programma's die gebruikt worden bij het genealogisch
      onderzoek.

      groetjes Anja
    • Theo Grimmelikhuijsen
      Message 2 of 10 , Jun 1, 2006
        Anja,

        Welkom in deze groep

        met vriendelijke groet,

        Theo Grimmelikhuijsen.

        Voor info over onze familie en die van Elsendoorn, Jansen, Groetelaars:

        www.geneagri.nl
        http://grimmel.eu

[...]

        Het

      • Evelien van Ruitenbeek
        Message 3 of 10 , Jun 1, 2006
          Dag Anja,

          Welkom in deze groep!
          Maar wat bedoel je met ervaringen uitwisselen over verschillende
          genealogische programma's ?
          Hier staat Pro-Gen opnummer 1 :-)

          Groetjes,
          Evelien