info

  • hag-oph
    Message 1 of 3 , May 29, 2006
      beste mensen
      is het mogelijk om bij het invoer in een van de velden INFO , een ander lettertype te gebruiken
      met dank voor een antwoord
      joop H

      Message 2 of 3 , May 29, 2006
        Joop H (???) vroeg:

        > is het mogelijk om bij het invoer in een van de velden INFO , een ander
        > lettertype te gebruiken
        > met dank voor een antwoord

        Nee, bij het invullen is dat met de huidige versie niet mogelijk.

        Wel is het mogelijk bij uitvoer in RTF (Word), WP of HTML/CSS de infoteksten
        andere eigenschappen te geven. Dat gaat via stijlen. Lettertype, -grootte en
        kleur kun je naar wens aanpassen.

        Omdat ik niet weet of dat je bedoeling is, ga ik er hier niet verder op in.

        Met vriendelijke groet,
        Don Arnoldus
        Helpdesk PGGG
      • hag-oph
        Message 3 of 3 , May 30, 2006
          Don Arnoldus
          dank voor je antwoord, dit was inderdaad de bedoeling
          Gr
          joop H