Foute verwijzing bladzijde nummers

  • Walther
    Message 1 of 7 , May 7, 2006
      Bij het maken van een uitdraai, parenteel, kwartierstaat krijg ik een
      verkeerde verwijzing naar een bladzijdenummer, bij een naam staat dan
      zie II2 op blz, dit is altijd bladzijde 1!
      na de uitdraai, voer ik paginanummers in en dan nog weet het programma
      niet op welke bladzijde iets staat, doe ik iets verkeerd?
      of zijn er standaard opmaakbladen waar ik alvast de paginanummers in
      kan stellen, het staat vreemd als ik iets vind op blz 20 terwijl pro-
      gen zegt blz 1, gaarne hulp hierbij.
    • History
      Message 2 of 7 , May 7, 2006
        ad >
[...]

        tip : selecteer tekst met {Ctrl en A }en vervolgens F9 om de index met
        verwijzingen goed te zetten.

        mv.gr.
        Enno.
      • Evelien van Ruitenbeek
        Message 3 of 7 , May 7, 2006
          Je kunt in Word ook alles (via bewerken) selecteren, dan rechtsklikken en
          kiezen voor "veld bijwerken".

          Groetjes,
          Evelien

          Message 4 of 7 , May 7, 2006
            Enno,

            jouw tip werkt inderdaad goed, bedankt.
            Evelien, die van jou is dezelfde, maar toch bedankt.

            Met vr gr

            Walther

          • Walther
            Message 5 of 7 , May 7, 2006
              Enno,

              Message 6 of 7 , May 7, 2006
                Walther ??? schreef:

> [...]
                > of zijn er standaard opmaakbladen waar ik alvast de paginanummers in
                > kan stellen, het staat vreemd als ik iets vind op blz 20 terwijl pro-

                Ik heb gezien dat er al een (kennelijk) bruikbaar antwoord is gegeven op
                deze vraag, maar om het geheel (ook) te snappen zou ik graag willen weten
                over welk programma we het hier hebben. PRO-GEN? Word? WordPerfect? Iets
                anders?

                Met vriendelijke groet,
                Don Arnoldus
                Helpdesk PGGG
              • Walther
                Message 7 of 7 , May 7, 2006
                  Don,

                  het betreft Pro-Gen, die een output als RTF genereert.
                  deze RTf roep ik op in Word en dan heb ik dat probleem en de tip
                  van Enno hielp daarbij.
                  misschien zijn er meer opties?
                  gr,
                  Walther.