Re: PG_dpa.inf

  • franshuits2000
    Message 1 of 3 , Apr 29, 2006
      Jan,

      ik weet niet of je al antwoord op je vraag hebt gehad. Anders jun je
      misschien iets doen meteen definitie die ik heb gemaakt. Het betreft
      niet een aanpassing van het relatieblad, zoals Don Arnoldus dit zo
      netjes heeft gemaakt, maar een aanpassing van het blad waarmme je een
      persoon invoert. Ik kan je een afbeelding toezenden, zodat je weet wat
      ik bedoel. Ik weet niet hoe ik een bijlage kan mezenden binnen Yahoo-
      groups-post.
      Je kunt me rechtstreeks je adres zenden, dan krijg je de afbeelding op
      je e-mail-adres.

      Frans Huits
      stamboomonderzoeker en webmaster
      van