Re: [pro-gen] Re: Gekke tekentjes

  • Johannes Sijbom
    Message 1 of 21 , Feb 1, 2006
      Gerard Fabri wrote:

      > DE oplossing:
      >
      > in het register (met regedit) alle waarden van OEMCP veranderen in
      > 437. Bij mij moest dat driemaal gebeuren.
      >
      > Dus in het register met Ctr+F zoeken naar OEMCP en onder de knop
      > BEWERKEN de waarde (bv. 850) wijzigen in 437 en dit een paar maal
      > herhalen.
      >

      > G. Fabri

      Beste Gerard

      Bij mij had ik de "gekke tekentjes", na het een keer opnieuw installeren
      van Windows XP-Pro, weer terug. Cp437-nl.exe draaien hielp niet want dit
      bestand zou beschadigd zijn. Met regedit ben ik ze nu weer kwijt. Bedankt.

      --
      Hartelijke groeten

      Johannes Sijbom

      bezoek ook eens onze website