Pif bestand

  • Leo Mertens
    Message 1 of 6 , Jan 8, 2006
      Beste vrienden,

      Vooreerst aan iedereen een gelukkig 2006 en veel genot met uw hobby.
      Wegens een besmetting met een virus ben ik in problemen geraakt met Pro-Gen. Na de verwijdering van de virus wilde ik Pro-Gen opstarten. Windows gaf de melding dat het Pif bestand beschadigd was. Ik heb deze boodschap genegeerd. Opstarten bleek wel mogelijk, maar nu is Pro-Gen wel zeer traag. Ik herinner mij dat ik op een pictogram moest gaan staan, linker muisknop en eigenschappen kiezen. Dit lukt me niet. Is er iemand die kan helpen of verwijzen naar een website met de uitleg?
      Vriendelijke groeten.
      Leo Mertens
      Rustoordlei 31
      2930 Brasschaat
      Tel: +32.3.651.54.22
      Gsm: +32.495.14.08.27
      E-mail:
      leo.mertens@...

      Website:
      http://members.lycos.nl/mertensleo/
      http://users.belgacom.net/bn434741/
      http://home.scarlet.be/~pin85805/

    • jeanne van rooij
      Message 2 of 6 , Jan 8, 2006
        Ik herinner mij dat ik op een pictogram moest gaan staan, linker muisknop en
        eigenschappen kiezen. Dit lukt me niet. Is er iemand die kan helpen of
        verwijzen naar een website met de uitleg?

        Leo,

        Dat pictogram, waarachter de eigenschappen staan zit links boven in de hoek,
        een klein C\ tje

        Groeten
        Jeanne
      • Leo Mertens
        Message 3 of 6 , Jan 8, 2006
          Bedankt Jeanne, weet je ook nog hoe ik het geheugen moet instellen?
          Genealogische groeten.

          Message 4 of 6 , Jan 8, 2006
            Leo,

            Nee dat weet ik niet. Ik geloof niet dat ik dat bij windows XP ooit gedaan
            heb.
            Voorheen met windows 98 deed je dat via config.sys.
            Ik hoop dat er iemand mee leest die je daarbij kan helpen.

            Groeten en succes,

            Jeanne van Rooij
            http://www.vrooij.com

          • Leo J. Suverein
            Message 5 of 6 , Jan 10, 2006
              Beste Jeanne,

              Moet het niet zijn met de rechter muisknop aanklikken en dan eigenschappen kiezen, misschien is dit de fout die je maakt.

              Vriendelijke groet, Leo J. Suverein.

              Zie mijn website: http://suverein0.tripod.com/
[...]

              Het Stellen

            • jeanne van rooij
              Message 6 of 6 , Jan 10, 2006
                Hallo Leo,

                Was niet mijn probleem Leo, ik gaf er een antwoord op. Daarna kwam het
                volgende en dat was een geheugenprobleem. Maar dat geeft niet, ik ben blij
                je weer eens te "zien".

                Hartelijke groeten;

                Jeanne van Rooij
                http://www.vrooij.com