index op grafische kwartierstaat in Word 2000

  • Rob Fransen
    Message 1 of 4 , Feb 3, 2001
      Na aanmaak van kwartierbladen naar MS-Word (KW-MAIL) gaat het samenvoegen
      prima. Echter, bij het genereren van een namenindex volgt de mededeling:
      "Fout! Geen indexgegevens gevonden".
      Als ik hetzelfde doe met WordPerfect dan gaat alles naar wens.
      Is er een PRO-GEN gebruik(st)er die wel een namenindex kan genereren met
      MS-Word 2000 en al vermoed wat ik niet goed doe?

      Rob Fransen
      Ja.... die van de helpdesk...
    • Peter Mathijssen
      Message 2 of 4 , Feb 4, 2001
        Hoi Rob,

        Heb je probleem getest onder Word 97 en 2000 en ik krijg ook dezelfde
        foutmelding. Een oplossing heb ik zo vlug niet, maar het geeft wel aan dat
        het probleem verder gaat dan Word 2000 alleen.

        Peter Mathijssen
        Beheerder Pro-Gen Yahoo!Group
        http://groups.yahoo.com/group/pro-gen

> [...]
        > Is er een PRO-GEN gebruik(st)er die wel een namenindex kan genereren met
        > MS-Word 2000 en al vermoed wat ik niet goed doe?

      • Paul De Clerck
        Message 3 of 4 , Feb 4, 2001
          Hallo beste vrienden,

          Een handleiding is maar nuttig als ze wordt gelezen.
[...]

          Hier komt de "HELP!!!" ;-)
          Zie eens achteraan de handleiding op p 119, par. 11.4.3 en dan zal je merken dat in .RTF voor WORD er eerst in MS-WORD moet worden vastgelegd hoe de index eruit moet zien en dan pas kan je die genereren.

          Noot: In WP is er standaard in de uitvoer door PG al een index meegegeven en dan kan je onmiddellijk genereren. Maar als je de vorm van de index in WP aan je eigen wensen wil aanpassen, moet je ook door die procedure in WP.

          MVG
          Paul De Clerck
          Naamsesteenweg 408
          B-3001 Heverlee
          mailto: PaulJ.DeClerck@...

        • Rob Fransen
          Message 4 of 4 , Feb 4, 2001
            Dankjewel Paul,

            ......omdat je me wilt helpen, echter..........
            Ik ken pagina 119 van de Documentatie uit mijn hoofd. Dus dat kan ik nog wel
            volgen.
            Na de regel:
            "Nadat u alles naar wens heeft ingesteld kiest u voor "OK"
            Het programma vraagt tenslotte "Wilt u de opmaakprofielen in de index
            vervangen?"
            Nou....... als ik op "OK" druk dan sluit Word subiet dit menu en komt deze
            vraag helemaal niet in beeld. Onmiddellijk komt de genoemde mededeling:
            "Fout! Geen indexgegevens gevonden". Dan helpt het nalezen van pagina 119
            ook niet :-((
            Ik weet niet of het te maken heeft met de paginanummering. Als ik
            paginanummers invoegen heb gedaan, staat op elke bladzijde toch gewoon
            paginanummer 1.
            Ik duik dan maar weer naar help en/of tientallen boeken over Word. Nee...
            voor mij is Word niet zo Perfect ;-))

            met vr. gr.
            Rob Fransen