Nieuwe deelnemer aan deze dicussiegroep

  • Kobbe Van Coilge
    Message 1 of 2 , Nov 2, 2005
      Hallo Pro-Gengebruikers,

      Ik heb me vandaag aangemeld bij deze discussiegroep en zal eerst even
      de kat uit de boom kijken...

      Bezoekt u ondertussen eens [ http://go.to/coilge ] en kies daar onder
      [Stamboom] één van de vier gepubliceerde genealogieën die aangemaakt
      zijn met Pro-Gen. Het betreft in allevier de gevallen naam-
      genealogieën.
      Als u vragen heeft over de manier waarop die uitvoervorm tot stand
      komt, dan vind ik die hier wel...

      Op een vruchtbare samenwerking,
      Kobbe Van Coilge
    • Hans
      Message 2 of 2 , Nov 2, 2005
        Hallo Kobbe,

        Mogelijk dat je de achtergrondtekst in de grijze vlakken weg kunt halen of
        minder storend kunt maken, want dit maakt het geheel slecht leesbaar.

        Voor de rest ziet het er goed uit. Denk even aan de jjjj-mm-dd links op de
        page (schoonheidsfoutje).

        Welkom in de groep

        Groet

        Hans Omlo

[...]

        _____

        YAHOO! GROUPS LINKS

        " on the web.

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo!
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Terms of Service.

        _____