Toetsenbord staat in "QUERTY"

  • Lieve Bornauw
    Message 1 of 2 , Oct 29, 2005
      Door een of andere foutieve handeling typt mijn toetsetbord (alleen in PG!!) plotseling in "querty"
      Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug naar de AZERTY kan terugplaatsen?

      Met dank
      Lieve Bornauw

    • Hans
      Message 2 of 2 , Oct 31, 2005
        Lieve,

        Probeer eens CNTRL-SHIFT mogelijk heb je deze twee per ongeluk in gedrukt.
        Gebeurt mij vooral op een laptop ook nog wel eens.

        Hans Omlo

        homepage: http://home.hetnet.nl/~hans-omlo