HTML-opmaak "Eerste blad Volgende blad" etc. aanpassen.

  • Bert Burggraaf
    Message 1 of 1 , Oct 14, 2005
      Beste allemaal,

      Ik wil de uitvoer van mijn kwartierstaten in HTML aanpassen. Daarvoor heb ik een css-stylesheet gekoppeld aan HTMLHEAD.PTM, HTMLFOOT.PTM en KW-BLAD2.PTM. Werkt allemaal perfect. Je kan je uitvoer helemaal laten sturen door de stijlen uit de stylesheet.

      Maar tussen de HTMLHEAD en de kwartierstaat wordt nog een tabel aangemaakt. De tabel helemaal bovenaan de pagina voor de navigatie. Met de tekst "Eerste blad Vorig blad - blad x van x bladen etc"
      Graag zou ik ook deze output aanpassen aan mijn stylesheet maar.... ik kan de codes nergens vinden.

      Het is niet te vinden in de ptm-bestanden. Ook in HTML.PRN vind ik niets dat er op lijkt. De teksten zelf heb ik wel gevonden onderin pg-print.txt. Maar de nummers die daarvoor staan (3191 t/m 3197) vind ik ook niet terug in vtx-bestanden. Nou ja, mijn kennis van vtx is niet zo uitgebreid dus wellicht heb ik het over het hoofd gezien ;-)

      Wie weet waar deze tabel wordt aangemaakt en waar ik deze HTML codes kan manipuleren? Is iemand dit ooit tegengekomen?
      Anders zou ik iedere pagina handmatig moeten aanpassen en dat wil ik nou juist door midden van een stylesheet te voorkomen.

      Ik blijf ondertussen verder spitten.

      m.vr.gr.

      Bert Burggraaf