Pro generalie

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 2 , Sep 15, 2005
      Goeden middag,
      Wie heeft voor mij een kopie van dit artikel?
      Ik ben het nummer kwijt.

      AKTETIJD.INF
      Voor een beschrijving van deze toepassing leest u het artikel De
      nummers van de akten zichtbaar maken in het Relatieschema van Frans Manche
      in PRO-GEN-eralia jrg. 11, nr. 1, blz. 17 e.v.

      Met vriendelijke groet

      Ton Steenhof

      www.steenhoff.info
    • Evelien van Ruitenbeek