RE: [pro-gen] Tekstuitvoer in HTML-pagina's

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 3 , Sep 24, 2000
      Don,

      Over het algemeen ben ik tevreden ove de tekstuitvoer, maar
      ondanks dat verander ik deze wel.
      Ik vind het letterype Ariel wat rustiger overkomen i.p.v. Times.
      Maar dat is persoonlijk
      Ook verander ik b.v. de namenindex in 8 pts i.p.v. 10pts.
      Hoewel je uiteraard het frame kunt vergroten, komen de namen in 8
      pts dan beter in beeld.

      Evelien

      Mijn groepen | pro-gen Hoofdpagina

      Beste eGroup-genoten,

      Graag wil ik hier eens wat ervaringen vernemen over de
      tekstuitvoer in HTML via
      PRO-GEN. Is iedereen daar tevreden over, of zijn er wensen,
      klachten,
      bemerkingen?

      Groetjes, Don

      Om uzelf uit te schrijven van deze groep, stuur een mailtje
      naar: