OT: Re: [pro-gen] De leeftijd moeder bij geboorte

  • Peter Mathijssen
    Message 1 of 15 , Jul 31, 2005
      Don Arnoldus schreef:

      >Hallo Ton,

      Van Guy die moderator is van dit forum kreeg ik de volgende aanvulling
      op mijn bovenstaande opmerking.

      Dag Peter

      Eigenlijk niet geheel juist. De personen die , wij hebben daarvoor destijds
      gewaarschuwd , hun "Profile" niet hebben ingevuld, kunnen sinds ??? niet
      meer in de "extra's" zoals files en dergelijke, alleen nog een bericht
      posten of reageren.
      Ik weet niet of je nu nog kan inschrijven zonder profile. Deze personen
      staan nu ook gegroepeerd achteraaan in de "memberslist".