Re: [pro-gen] De leeftijd moeder bij geboorte

    Message 1 of 15 , Jul 30, 2005
      Hallo Jos,

      > Nu werkt het downloaden en installeren perfect.
      > Is een mooi lijst.

      Er waren wat kleine dingetjes die me toch niet bevielen aan de lijst. Een
      nieuwe versie is inmiddels beschikbaar. Hij is trouwens nu ietsje breder.

      De link is nog steeds:

      Don Arnoldus
      PGGG-helpdesk
    • Ton Steenhof
      Message 2 of 15 , Jul 31, 2005
        Don,

        Als ik onderstaande URL aanklik krijg ik niet datgene wat jij bedoeld.
        Wat doe ik fout?
        Ik moet een hele vragenlijst invullen.

        Met vriendelijke groet

        Ton Steenhof

        www.steenhoff.info

> [...]
        > nieuwe versie is inmiddels beschikbaar. Hij is trouwens nu ietsje breder.

      • Ton Steenhof
        Message 3 of 15 , Jul 31, 2005
          Don,

          Ik doe kennelijk iets fout.
          Ik krijg geen URL zoals jij die aangeeft.

          Met vriendelijke groet

          Ton Steenhof

          www.steenhoff.info

          Message 4 of 15 , Jul 31, 2005
            Hallo Ton,

            Je leest mee in deze lijst, dus je hebt je ooit aangemeld bij Yahoo! als
            deelnemer van de 'groups'. Daarbij heb je een inlognaam en password gekozen.
            inlognaam en password. Eenmaal ingelogd kun je de link met het bestand in je
            mailer zo aanklikken (je hebt dan twee programma's actief in Windows). Lukt
            dat niet, ga dan naar het menu files (links om de pagina) en kies de map
            LST. Daar tref je het bestand aan. Dan kan je het via die weg downloaden.
            Maar nogmaals, voorwaarde is dat je als deelnemers bent ingelogd.

            Ik weet niet hoe het kan dat het mij (en anderen) zo lukt om het bestand te
            downloaden. Misschien is er een cookie actief op mijn computer.

            Weet je je inlognaam en/of password niet meer, dan biedt de pagina nog de
            mogelijkheid om e.e.a via e-mail toegestuurd te krijgen. Je moet daar even
            naar zoeken misschien, maar dat houdt de zaak spannend.

            Succes ermee!

            Met vriendelijke groet,
            Don Arnoldus
            PGGG-helpdesk

            > Als ik onderstaande URL aanklik krijg ik niet datgene wat jij bedoeld.
> [...]
          • Peter Mathijssen
            Message 5 of 15 , Jul 31, 2005
              Don Arnoldus schreef:

> [...]
              >mogelijkheid om e.e.a via e-mail toegestuurd te krijgen. Je moet daar even
              >naar zoeken misschien, maar dat houdt de zaak spannend.

              Hallo Don,

              Dit verhaal gaat alleen maar op als je je inderdaad via de website van
              Yahoogroups hebt aangemeld. Als je dit via e-mail hebt gedaan, kun je
              wel mailtjes versturen naar de discussielijst, maar niet de extra dingen
              gebruiken zoals het files gedeelte waar jouw bestand staat. Dit omdat je
              helemaal geen inlognaam en wachtwoord hebt aangemaakt.

              Met vriendelijke groet,

              Peter Mathijssen
              Message 6 of 15 , Jul 31, 2005
                Hallo Ton,

                De lijstbeheerder schreef zojuist:

> [...]
                > gebruiken zoals het files gedeelte waar jouw bestand staat. Dit omdat je
                > helemaal geen inlognaam en wachtwoord hebt aangemaakt.

                Je weet dus nu wat je te doen staat. Succes ermee!

                Er staan in dat FILES-gedeelte op de site nog wat andere tools voor PRO-GEN.

                Met vriendelijke groet,
                Don Arnoldus
                PGGG-helpdesk

              • Peter Mathijssen
                Message 7 of 15 , Jul 31, 2005
                  Don Arnoldus schreef:

                  >Hallo Ton,

                  Van Guy die moderator is van dit forum kreeg ik de volgende aanvulling
                  op mijn bovenstaande opmerking.

                  Dag Peter

                  Eigenlijk niet geheel juist. De personen die , wij hebben daarvoor destijds
                  gewaarschuwd , hun "Profile" niet hebben ingevuld, kunnen sinds ??? niet
                  meer in de "extra's" zoals files en dergelijke, alleen nog een bericht
                  posten of reageren.
                  Ik weet niet of je nu nog kan inschrijven zonder profile. Deze personen
                  staan nu ook gegroepeerd achteraaan in de "memberslist".