Re: [pro-gen] Out of string ....

  • Jan Vandermeeren
    Message 1 of 3 , Jun 30, 2005
      Ivo,

      op die prig.vtx is hij niet vastgelopen,dat gebeurt enkel bij die andere
      foutmeldingen. als je dan "enter" drukt sluit het programma zichzelf.
      ik heb juist dan nog maar eens een verse download gedaan van op de
      website en geïnstalleerd en je hebt gelijk die PRIG.VTX staat er
      inderdaad niet tussen en bij het compileren van de VTX'en van de lege
      versie gaat er niets fout.
      Maar, als ik dan aanvulling 10 installeer en terug de VTX-en compileer
      dan geeft hij bij HUWBLAD.VTX terug de foutmelding :Out of string
      ......adress 2C6C:75B1.

      jan