Out of string ....

  • Jan Vandermeeren
    Message 1 of 3 , Jun 30, 2005
      hallo,

      plots vandaag een out of string probleem tegengekomen.
      Na wat opzoekingen in de berichten van de groep heb ik toch nog geen
      oplossing gevonden.

      Bij het compileren van alle VTX-bestanden krijg ik telkens bij
      "HUWBLAD.VTX" volgende probleem (rond regel 2165)
      "*Out of string in module VTX2BIN at adres 2C6C:00B0*" Dat laaste
      nummergeval wil wel eens iets anders zijn.

      Ik heb dan een lege ProGen geïnstalleerd in een andere map en daar het
      zelfde gedaan.

      Daar krijg ik geen foutmelding bij "HUWBLAD.VTX" maar wel een syntax
      error met volgende vermelding:
      "*ERROR : SYNTAX error
      file:K\PG30.B\NL\OUTPUT\PRIG.VTX line:91 Printif CHR$(36) +
      [Kerkhof]Naam+ CHR$(36)+" ";*

      Maar bij "enter" loopt het programma gewoon verder en zijn er geen
      problemen.

      Dan heb ik de 10de aanvulling gedownload en geïnstalleerd, terug VTX
      gecompileerd en plots is daar weer het probleem met "HUWBLAD.VTX"

      Ik heb in deze versie van het programma GEEN "PARVAPAR", "CHAF" of iets
      anders gestoken, enkel het voorbeeldbestand staat er.

      Volgens mij ligt het probleem dan in de 10de aanvulling.

      Wie helpt?

      Met vriendelijke groeten

      Jan Vandermeeren

    • Ivo Gilisen
      Message 2 of 3 , Jun 30, 2005

        “Ik heb dan een lege ProGen geïnstalleerd …………Ik heb in deze versie van het
        programma GEEN "PARVAPAR", "CHAF" of iets
        anders gestoken, enkel het voorbeeldbestand staat er.”

        Maar je loopt wel vast op PRIG.VTX.

        Bij de installatie van een “lege PRO-GEN” kan nooit PRIG.VTX geïnstalleerd
        worden.

        PRIG.VTX is volgens mij geen standaard PG30-programma. Dat zit gewoon niet
        in een PG-install.

        Soms helpt het om alle BIN-bestand in de map C:\PG30\NL\OUTPUT\NL te wissen.

        Met vriendelijke groet,

        Ivo Gilisen

        HYPERLINK
        "http://users.telenet.be/ivo.gilisen"http://users.telenet.be/ivo.gilisen

        _____

        Message 3 of 3 , Jun 30, 2005
          Ivo,

          op die prig.vtx is hij niet vastgelopen,dat gebeurt enkel bij die andere
          foutmeldingen. als je dan "enter" drukt sluit het programma zichzelf.
          ik heb juist dan nog maar eens een verse download gedaan van op de
          website en geïnstalleerd en je hebt gelijk die PRIG.VTX staat er
          inderdaad niet tussen en bij het compileren van de VTX'en van de lege
          versie gaat er niets fout.
          Maar, als ik dan aanvulling 10 installeer en terug de VTX-en compileer
          dan geeft hij bij HUWBLAD.VTX terug de foutmelding :Out of string
          ......adress 2C6C:75B1.

          jan