RE: [pro-gen] Parvapar 17

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 12 , Jun 6, 2005
      Volgens mij staat de nieuwe versie al bij de groep onder files, waar
      iedereen hem zo weg kan halen!

      Groetjes,
      Evelien

      Misschien is het handiger dat mensen, buiten de lijst om, een exemplaar
      vragen aan Jeanne. Op deze manier krijgen niet alle meer dan 400
      deelnemers die verzoekjes binnen.

      Met vriendelijke groet,

      Peter Mathijssen
      Beheerder PRO-GEN Yahoogroup.

    • jeanne van rooij
      Message 2 of 12 , Jun 6, 2005
        Lieve mensen,

        Ik wil jullie allemaal met plezier parvapar 17 mailen. Om de groep niet
        lastig te vallen had ik het ook in het files bestand van de ProGen email
        groep gezet, zoals Evelien ook al opmerkt. Kan me voorstellen dat daar niet
        iedereen even makkelijk mee overweg kan, maar mail me dan even prive en ik
        stuur je het bestand.

        Hartelijke groeten en sorry voor het ongemak.
        Jeanne

        j-vanrooij@...

        Gratis bloggen op MSN Spaces http://spaces.msn.com/?mkt=nl-be
      • Niek Ouwehand
        Message 3 of 12 , Jun 7, 2005
          Tijdens installeren van parvapar17 komt de volgende melding

          Error: No installation descriptor found

          ook na verwijdering van oude parvapar.lzh en opnieuw plaatsen van
          parvapar17.lzh in subdir. \supp

          wat betekend dit ?

          m.v.g.
          Niek Ouwehand
        • Nelis W.J.M.
          Message 4 of 12 , Jun 7, 2005
            Goedendag,

            >Tijdens installeren van parvapar17 komt de volgende melding
            >
            >Error: No installation descriptor found
            >
            >ook na verwijdering van oude parvapar.lzh en opnieuw plaatsen van
            >parvapar17.lzh in subdir. \supp

            Mogelijk heeft u de naam van het bestand gewijzigd. Het installatie
            programma in PRO-GEN zoekt naar een installatievoorschrift met de zelfde
            naam als het bestand, zij het met een extensie ".INI" in plaats van
            ".LZH". Als de naam van het LZH bestand dus niet overeenkomt met de naam
            van het ingesloten installatievoorschrift verschijnt de bovenstaande
            foutmelding.

            Met vriendelijke groet,
            WIm Nelis.
          • jeanne van rooij
            Message 5 of 12 , Jun 7, 2005
              Op de website van www.pggg.nl staat de parvapar file als parvapar17.lzh. Ik
              heb begrepen dat dit aangepast zal worden. Maar voor nu moet u de toevoeging
              17 even verwijderen.
              ProGen herkent de toevoeging 17 niet en zal dus niet installeren.

              Met vriendelijke groeten
              Jeanne

> [...]
              >
              >Error: No installation descriptor found
              >
              >ook na verwijdering van oude parvapar.lzh en opnieuw plaatsen van

              Bescherm je Inbox: Phishing - hoe te herkennen, rapporteren en voorkomen
              http://www.msn.be/security/phishing/
            • Peter Mathijssen
              Message 6 of 12 , Jun 7, 2005
                Hallo,

                Ik kom hier even het boetekleed aantrekken. In mijn linux/windowsachtige
                gedachtengang had ik simpelweg de bestandsnaam veranderd van
                parvapar.lzh in parvapar17.lzh. Daarbij hield ik echter geen rekening
                met het feit dat PRO-GEN maar maximaal 8 tekens voor de punt wil zien
                net als elk ander DOS-programma.

                Mijn excuses dan ook aan iedereen die hierdoor problemen heeft gekregen
                met zijn installatie.

                Het is nu goed aangepast op de website van de pggg.
                http://www.pggg.nl/Articles/Downloads/Downloads.html

                Met vriendelijke groet en nogmaals excuses

                Peter Mathijssen