RE: [pro-gen] Re: Geschatte en berekende datums

  • Ivo Gilisen
    Message 1 of 4 , Jun 1, 2005
      Beste,

      Neen, volgens mij kan je PG30 niet op een eenvoudige wijze dwingen om de
      invoer “schat 1775” te laten printen als bvb. “geschat circa 1775”

      -Ik zie alleen de mogelijkheid om dat via Word “zoeken en vervangen” te
      laten gebeuren.

      -Alle VTX’en aanpassen is ook een mogelijkheid :-)

      Ja, je kan in principe invullen wat je wil en PG30b drukt het precies zoals
      je het hebt ingevuld.

      Als je er maar voor zorgt dat de inhoud van de nummers 60 tot 64 en 70 tot
      74 in PGGEDCOM.TXT in overeenstemming zijn.

      Met vriendelijke groet,

      Ivo Gilisen

      HYPERLINK
      "http://users.telenet.be/ivo.gilisen"http://users.telenet.be/ivo.gilisen