Re: [pro-gen] infoveld

  • Ton Steenhof
    Message 1 of 7 , May 7, 2005
      Neemt u mij niet kwalijk dat ik een dergelijke domme vraag heb gesteld.
      Ik was vergeten om in de documentatie te kijken.
      Met vriendelijke groet

      Ton Steenhof

      www.steenhoff.info
      Message 2 of 7 , May 7, 2005
        Ton,

        Trek het je niet aan.
        Er bestaan geen domme vragen, maar wel domme antwoorden. ;-)

        Mvg

        Van de Ven Jozef
        Rozenstraat 41
        2430 Laakdal
        vandeven.jos@...
        genealogie@...
        http://www.vandevenjos.be

> [...]
        worden
        > opgenomen?
        >
        > 2. Wat te doen als de hoeveelheid tekst niet in het infoveld past?

      • Alice Nollet
        Message 3 of 7 , May 7, 2005
          Beste Ton,
          Trek het je niet aan ik denk dat Sietse Vermeer dat niet zo bedoeld
          heeft althans dat hoop ik niet. Deze groep is bedoeld om o.a. vragen van
          medegebruikers te beantwoorden. Ik wens je een fijn weekend en succes
          met de genealogie.
          mvg
          Alice Nollet

        • Sietse Vermeer
          Message 4 of 7 , May 7, 2005
            Vragen stellen is niet dom, beste Ton.
            Maar het is mij gebleken dat veel vragen beantwoord kunnen worden door de
            documentatie eens door te lezen.
            Het is een algemeen bekend feit dat dát veelal wordt vergeten !
            Gemakzucht ?????
            Toch zou het goed zijn zo'n documentatie eens uit te printen en van tijd tot
            tijd daarin eens te bladeren.
            DAT was de opzet van mijn advies.
            Verder NO BAD FEELINGS.
            Succes verder.