Privacyfilter

  • Martijn Pijnenburg
    Message 1 of 1 , Apr 6, 2005
      Hallo allemaal,

      Voor mijn website zou ik graag een privacyfilter hebben dat werkt op
      datum; dus alle gegevens van "niet overledenen" na 1900 verborgen
      houden. Kan dit met Pro-Gen, en zo ja, hoe moet dit?
      Natuurlijk kan ik per generatie indelen, dus max. 7 generaties in een
      parenteel, maar in grotere parentelen mis ik hierdoor een hoop
      gegevens van generaties uit de 19e eeuw. Ook zou ik graag weten of het
      mogelijk is om alleen namen te laten zien van levende personen.

      Met vriendelijke groeten,
      Martijn Pijnenburg, Harderwijk
      arcomser@...
      http://home.wanadoo.nl/arcomser