Zwart scherm

  • Bart de Vries
    Message 1 of 1 , Apr 5, 2005
      LS.

      Na installatie van de Pro-Gen update 9 overkomt mij tijdens het werken in
      Pro-Gen het volgende.Met overige aanwezige programma's geen problemen .

      Alleen als ik in Pro-Gen werkzaam ben krijg ik op meest ongelegen en
      onverwachte momenten plotseling een zwart scherm voor mijn neus.
      Waarna automatisch de computer weer opstart.
      Na openen van Pro-Gen vindt er steeds weer opnieuw een sorteerproces plaats.

      Veel zoekwerk naar de oorzaak verricht , maar ik kom geen steek verder.

      Windows XP-HE
      Pro-Gen update 9

      Wie kan mij aan mogelijke oplossing(en) helpen ?
      Met belangstelling zie ik bericht tegemoet.
      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling