Re: [pro-gen] Heeft PRO-GEN-eralia 2005/1 ook bij anderen drukfouten?

  • Rob Fransen
    Message 1 of 10 , Mar 3 3:10 PM
      Beste Don en medelezers,

      De drukker/binder heeft een steek laten vallen. Jouw constatering is juist.
      We zitten er maar mooi mee. Aan mij de schone taak hoe dit weer recht te
      breien.
      Gelukkig kloppen de paginanummers, zodat elk artikel toch met enig heen en
      weer bladeren te volgen is. (Schrale troost).
      Namens de PRO-GEN Gebruikersgroep excuses voor dit ongemak.

      Met vriendelijke groeten,

      Rob Fransen
      Redactie PRO-GEN-eralia

      Message 2 of 10 , Mar 3 5:19 PM
        Beste Rob,

        Een PDF produceren van de juist ingedeelde pagina's en deze ter download
        aanbieden lijkt mij een niet zo heel moeilijke stap.
        Gebruikers kunnen met eigen printer eventueel indien interesse zelf de
        pagina's "vervangen".

        Het zijn maar twee nietjes :-)

        Vriendelijke groet,
        Mee denkend lid.
        Eric Strunk

        Message 3 of 10 , Mar 4 5:51 AM
          Rob Fransen schreef :

> [...]
          > heen en weer bladeren te volgen is. (Schrale troost).
          > Namens de PRO-GEN Gebruikersgroep excuses voor dit ongemak.

          Hoi Rob,

          Volgaarne aanvaard. Probeer een korting te bedingen wegens het ongemak.
          Dan heeft de PGGG er nog wat an. Wij bladeren wel, hoor.
          Enne... veel sterkte met alle problemen de laatste tijd.

          Vriendelijke groeten / Besten Grüßen / Best wishes
          Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
          Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
          » Genealogie in Noord-Holland
          » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
          » Homepage van de familie Arnoldus
          Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/
        • vdGraaf
          Message 4 of 10 , Mar 6 4:26 AM
            Beste Rob,

            Zou je een PDF versie (met de juiste volgorde van de bladzijden) op de
            website van PGgg willen aanbieden ?

            met vriendelijke groet,
            Enno vandergraaf