Waar PARVAPAR is te downloaden

    Message 1 of 3 , Mar 3, 2005
      Beste mensen,

      Naar aanleiding van het artikel PARVAPAR (Partners van partners) van Rob
      Fransen in de laatste PRO-GEN-eralia (2005/1) hierbij de tip, dat deze
      toepassing is te downloaden op
      http://groups.yahoo.com/group/pro-gen/files/parvapar.lzh (versienummer
      16 inmiddels). Ik weet niet of je per se deelnemer van dit forum moet
      zijn op het downloaden met succes te kunnen doen. Het staat dus in de
      sectie 'files' van dit forum. In die sectie staan trouwens ook heel
      andere nuttige toepassingen voor PRO-GEN-gebruikers. Al eens wezen
      kijken? Hier het adres: http://groups.yahoo.com/group/pro-gen/files/

      Rob schreef in zijn artikel dat de toepassing PARVAPAR ook zou zijn te
      downloaden op http://www.pggg.nl/ maar ik heb het daar niet kunnen
      vinden. U wel? Misschien is het een idee op een afzonderlijke rubriek
      DOWNLOAD te maken op die site.

      Vriendelijke groeten / Besten Grüßen / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
      Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
      » Genealogie in Noord-Holland
      » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
      » Homepage van de familie Arnoldus
      Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/
      ====================================
    • jeanne van rooij
      Message 2 of 3 , Mar 3, 2005
        Nog even ter duidelijkheid. Versie 16 van parvapar is voor diegene die
        update 9 van ProGen binnen gehaald hebben.

        Groeten
        Jeanne

      • Peter Mathijssen
        Message 3 of 3 , Mar 3, 2005
          Don Arnoldus wrote:

> [...]
          >downloaden op http://www.pggg.nl/ maar ik heb het daar niet kunnen
          >vinden. U wel? Misschien is het een idee op een afzonderlijke rubriek

          Hoi Don,

          Doordat Rob het zo gigantisch druk heeft met de werkzaamheden van de
          PGGG na het overlijden van Frans Manche was dit erbij ingeschoten.
          Ondertussen zijn de bestanden toegevoegd aan de website. Er is een
          downloads sectie toegevoegd omdat dit al langer op de planlijst stond.

          Ik ben niet in de gelegenheid om het bestand aktetijd.inf te testen. Zou
          iemand het bestand DAT OP DE SITE staat even kunnen proberen of het
          juist functioneert.

          Groetjes,
          Peter Mathijssen