Genacka ?

  • Jan Besse
    Message 1 of 5 , Mar 3, 2005
      Ik ben een deel van het programmatje GENACKA kwijt.
      Mijn Pro-gen vertelt mij dat het dit niet kan uitvoeren.

      Wie is/was de leverancier van dit deel?
      Zodat ik het oude gedeelte kan weg mikken en het nieuwe kan installeren.

      Groeten van
      Jan Besse
    • jeanne van rooij
      Message 2 of 5 , Mar 3, 2005
        http://www.pggg.nl/Articles/Kalender/Genacka/

        groeten
        Jeanne

        Message 3 of 5 , Mar 3, 2005
          Jan Besse schreef :

> [...]
          >
          > Wie is/was de leverancier van dit deel?
          > Zodat ik het oude gedeelte kan weg mikken en het nieuwe kan

          Genacka is geen programma, maar een gegevensbestand, zij het niet strikt
          genealogisch. Het is de GENealogische ACtiviteiten KAlender die door
          wijlen Frans Manche steeds keurig werd bijgehouden. De meest recente
          versie is te downloaden van de website van de PRO-GEN Gebruikersgroep.

          Ik hoop dat er iemand te vinden is om GENACKA in 't vervolg bij te
          houden. Het is immers best wel een handige toepassing.

          Vriendelijke groeten / Besten Grüßen / Best wishes
          Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
          Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
          » Genealogie in Noord-Holland
          » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
          » Homepage van de familie Arnoldus
          Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/
          ====================================
        • lorette van waesberghe
          Message 4 of 5 , Mar 3, 2005

            WAT is Genacka? Wat doet het?

            Dank bij voorbaat.
            lvwaesberghe@...

[...]

          • Evelien van Ruitenbeek
            Message 5 of 5 , Mar 3, 2005
              Klik even op de link van Jeanne en daar lees je er alles over:-)

              Groeten,
              Evelien van Ruitenbeek

              _____

[...]

              Yahoo! Groups Sponsor

              <http://us.ard.yahoo.com/SIG=12990gnq4/M=298184.6018725.7038619.3001176/D=gr
              oups/S=1705043464:HM/EXP=1109966521/A=2593423/R=0/SIG=11el9gslf/*http://www.
              netflix.com/Default?mqso=60190075> click here

              <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=298184.6018725.7038619.3001176/D=groups/S=
              :HM/A=2593423/rand=593944226>

              _____

              * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
              <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .