RE: [pro-gen] Re: Uitdijend archief

  • lorette van waesberghe
    Message 1 of 17 , Feb 9 11:23 AM
      Hallo,
      Belangrijke back-ups zend ik naar de US, ook naar een goede vriend..ver maar
      effectief. Het heeft zijn nut al bewezen.
      Dus: uitstekend idee.
      Lorette.

      Message 2 of 17 , Feb 9 2:19 PM
        Hoi Kees,

        En ik gebruik Yahoo-briefcase. 30MB gratis diskruimte.

        Groeten
        Jeanne

      • Sietse Vermeer
        Message 3 of 17 , Feb 9 11:43 PM
          Wie sleept er vandaag-de-dag nog met ouderwetse 1,44 Mb diskettes voor een
          PG-backup ?
          10.000 personen op één enkele diskette, dat is nog te doen, maar toen ik aan
          de vijfde diskette voor een bestand toe was, ben ik overgestapt naar een
          USB-pen.
          Die dingen zijn voor weinig geld te koop, zijn klein, handig mee te nemen
          naar waar dan ook, en direct voorhanden.
          Een 128 Mb-pen omvat al ruim 80 diskettes, daarop passen al mijn
          ProGen-bestanden en adressen.
          Mijn hoofdbestand omvat 78.000 persoonsrecords en er zijn hier zo'n 15-tal
          bestanden opgeslagen !
          Buren, vrienden of wie dan ook wordt lastig geval voor mijn beheer en met
          meerdere sticks kun je een compleet beheersysteem ter zake onderhouden.
          Groetjes.
          Sietse Vermeer,
          amateur-genealoog (sinds 1980).
          Email:
          sietse.vermeer@... en oprichter-SGAV@...
          Web:
          http://welcome.to/SGAV en ook www.alweer-een-vermeer.nl
          E-mail wordt alhier gescand door NORTON SystemWorksPro,
          door abonnement dagelijks up-to-date tot juni 2005.
          Zie ook www.bronbeek.nl & www.kumpulan.nl

          Message 4 of 17 , Feb 10 1:06 AM
            --- In pro-gen@yahoogroups.com, "jeanne van rooij" <j_vanrooij@h...>
            wrote:
            > Hoi Kees,
            >
            > En ik gebruik Yahoo-briefcase. 30MB gratis diskruimte.
            >
            > Groeten
            > Jeanne

            En zou dat echt safe zijn? Je bent dan wel afhankelijk van de
            zorgvuldigheid van anderen. Een totaal verloren gaan van webpagina's
            bij een provider door een foutje van een medewerker komt af en toe
            voor. Goed, kwestie van kansberekening natuurlijk, de kans dat alle
            denkbare ellende tegelijk komt. Maar toch ....

            Met vriendelijke groet,
            Jan de Boer
          • jeanne van rooij
            Message 5 of 17 , Feb 10 4:56 AM
              Als extraatje natuurlijk. Gebruik ook mijn zipdrive. Maar zet om de zoveel
              tijd een backup op yahoo.
              Alles kan natuurlijk, maar ook de genoemde email naar de verre vriend kan
              fout gaan. Zijn pc zal maar crashen, kan toch. Al met al zoeken we allemaal
              naar manieren om onze gegevens veilig te bewaren.

              Groetjes
              Jeanne

            • earlvdg
              Message 6 of 17 , Sep 10, 2005
                l.s.

                zie http://www.pro-gen.nl/nlpatchb.htm

                release notes :
                *** wijzigingen in aanvulling 11 d.d. 06-09-2005
                **************************************
                -PRO-GEN Import/Export: bij info-teksten waar alle tekst op 1 regel is
                geplaatst verschijnt nu minder snel een geheugen foutmelding.
                +KW-HTML: Datum's met !-teken worden niet meer afgedrukt.
                -Tekstuitvoer: foutmelding m.b.t. geheugen verschijnt nu minder vaak.
                -Parenteel: bij hele grote parentelen met meer dan 8191 personen binnen één
                generatie verscheen er een foutmelding.
                +VTX: een CONST waarde hoeft niet meer uniek te zijn. De laatste waarde
                wordt gebruikt.
                +Installatie: Nieuwe versie van PGIT (zie PGIT.DOC).
                -Algemeen: als er in config.nt de regel 'files=20' staat wordt deze
                aangepast naar 'files=40'. Dit komt enkel in een Duitstalige XP installatie
                voor.
                -WP-uitvoer: na installatie van aanvulling 10 kon er een fout optreden bij
                schijfuitvoer in WP formaat.
                -Tekstuitvoer: na installatie van aanvulling 10 verscheen soms de
                foutmelding 'Subscript out of range in module ALGEMEEN at address ....:05CA'
                -Tekstuitvoer: na installatie van aanvulling 10 verscheen er bij een tweede
                keer uitvoer de melding 'uit dit huwelijk .. kinderen' i.p.v. de
                detail-gegevens van die kinderen.

                m.v.gr.
                Enno vanderGraaf