Tekstuitvoer in HTML-pagina's

    Message 1 of 3 , Sep 24, 2000
      Beste eGroup-genoten,

      Graag wil ik hier eens wat ervaringen vernemen over de tekstuitvoer in HTML via
      PRO-GEN. Is iedereen daar tevreden over, of zijn er wensen, klachten,
      bemerkingen?

      Groetjes, Don
    • Peter Mathijssen
      Message 2 of 3 , Sep 24, 2000
        Hoi Don,

        Ik gebruik de HTML-uitvoer vooral om deze daarna om te zetten naar
        PDF-formaat met behulp van het freeware programma HTMLDOC
        http://www.easysw.com ). Op deze manier zijn gegevens gemakkelijk te
        verspreiden via het net of op diskette. Ook mensen zonder Pro-Gen kunnen op
        deze manier door de gegevens wandelen. HTMLDOC zorgt er namelijk voor dat de
        links die aangemaakt worden door de HTML uitvoer bewaard blijven.

        Men moet natuurlijk wel in het bezit zijn van Acrobat Reader. Maar dat is
        eventueel gratis te downloaden via het net.

        Als je voordat je de HTML-pagina's omzet naar een PDF-bestand, eerst nog op
        diverse plaatsen foto's toevoegd, dan worden deze meteen meegenomen in het
        PDF-bestand.

        Bemerkingen:

        Het zou het mogelijk moeten zijn, de kleurinstellingen van de HTML-pagina's
        in Pro-Gen zelf in te voeren. Nu moet je in principe diverse kunstgrepen
        toepassen, die veel Pro-Gen gebruikers waarschijnlijk niet voor elkaar
        zullen krijgen.

        Groetjes Peter

> [...]
        via
        >PRO-GEN. Is iedereen daar tevreden over, of zijn er wensen, klachten,

      • Evelien van Ruitenbeek
        Message 3 of 3 , Sep 24, 2000
          Don,

          Over het algemeen ben ik tevreden ove de tekstuitvoer, maar
          ondanks dat verander ik deze wel.
          Ik vind het letterype Ariel wat rustiger overkomen i.p.v. Times.
          Maar dat is persoonlijk
          Ook verander ik b.v. de namenindex in 8 pts i.p.v. 10pts.
          Hoewel je uiteraard het frame kunt vergroten, komen de namen in 8
          pts dan beter in beeld.

          Evelien

          Mijn groepen | pro-gen Hoofdpagina

[...]

          Om uzelf uit te schrijven van deze groep, stuur een mailtje
          naar: