Scheiding en Privacybescherming

  • jack van der Vegt
    Message 1 of 1 , Jan 30, 2005
      Ik zit met een probleem bij het presenteren (op de web-site) van gescheiden huwelijken.

      Als er geen datum bekend is kan ik het oplossen: gewoon een "!" in het datumveld en Pro-Gen presenteerd het op een goede manier: "Gehuwd, gescheiden van ..."

      Als er echter wel een datum van de scheiding bekend is kan het mis gaan. De "Privacybescherming" haalt blijkbaar eerst de datum weg en gaat dan pas kijken hoe gepresenteerd moet worden. Het resultaat is dan: "Gehuwd met ....",

      Ik krijg reacties van website-bezoekers dat zij het prettig zouden vinden als wel aangegeven is dat ze gescheiden zijn.

      Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

      Jack van der Vegt