  • André Beunder & Mariëlle van der Velde
    Message 1 of 10 , Jan 2, 2005
      Collega's,

      Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.

      Wanneer ik een genealogie via Word wil laten verschijnen op m'n scherm dan
      krijg ik ten eerste geen index te zien en ten tweede staan bij de
      verwijzingen naar bladzijden niet de paginanummers vermeld maar code's zoals
      (zie II op blz.{ PAGEREF BM0_1259_000033}).
      Als ik het bestand afdruk of bekijk via het submenu afdrukvoorbeeld krijg ik
      wel goede verwijzingen en de index te zien.
      Hoe kan ik bovenstaande ook te zien krijgen als ik het Word bestand open?

      Met vriendelijke groet
      André Beunder
    • Van de Ven Jos
      Message 2 of 10 , Jan 2, 2005
        Beste André,

        Dat overal verwezen wordt naar blz.1 is nogal logisch, je moet eerst
        paginanummers aanbrengen, dit vind je terug in het menu "invoegen ->
        paginanummers".
        En daarna maak je de index aan door achtereenvolgens " CTRL + A" en
        daarna "F9" in te toetsen.
        Ga nu maar eens kijken, nu zou alles juist moeten zijn.

        Mvg en de beste wensen,

        Van de Ven Jozef
        Rozenstraat 41
        2430 Laakdal
        vandeven.jos@...
        genealogie@...
        http://www.vandevenjos.be

[...]

      • Rob Fransen (pggg)
        Message 3 of 10 , Jan 2, 2005
          De tekst { PAGEREF BM0_1259_000033} is een zogenaamde veldcode die moet
          bewerkstelligen dat een index kan worden vervaardigd. Deze wordt niet
          afgedrukt zoals bemerkt. Als het wel op het beeldscherm wordt getoond klik
          je in de menubalk op "Extra", vervolgens op "Opties". Kies tabblad
          "Weergave", ga naar "Niet afdrukbare tekens" en haal daar het vinkje weg bij
          "Verborgen tekst". Kijk meteen even of er een regel hoger geen vinkje staat
          bij "Veldcodes".

          Rob Fransen

> [...]
          > wel goede verwijzingen en de index te zien.
          > Hoe kan ik bovenstaande ook te zien krijgen als ik het Word bestand open?
        • B.Zwart
          Message 4 of 10 , Jan 2, 2005
            André,

            Als je de index ook via Word wilt zien, moet je de index eerst aanmaken.
            In Word, menubalk, Invoegen, verwijzing en kies dan index en inhoudsopgave.
            De rest wijst zichzelf.

            Vriendelijke groeten
            Bouwe Zwart

> [...]
            > wel goede verwijzingen en de index te zien.
            > Hoe kan ik bovenstaande ook te zien krijgen als ik het Word bestand open?

          • Jozef Van de Ven
            Message 5 of 10 , May 12, 2009
              Allen,

              Om in Word, bij een uitdraai van bvb. een kwartierstaat, een index aan te
              maken weet ik dat je dit doet door eerst paginanummers toe te voegen dan
              CTRL-A dan F9 maar hoe doe je dat in Open Office?

              Mvg,
              Jos Van de Ven

            • Dinant Scholte in 't Hoff
              Message 6 of 10 , May 12, 2009
                Hallo Jozef,

                De index die aan het einde van het RTF document door PRO-GEN wordt aangemaakt werkt standaard niet voor Open Office.
                De tekst INDEX kan je het beste eerst verwijderen. Vervolgens moet je handmatig een nieuw Trefwoordenregister toevoegen.
                Dit gaat als volgt:
                Kies in het menu Invoegen voor Inhoudsopgave en registers, Inhoudsopgave en registers...
                In het scherm Index/inhoudsopgave invoegen bij type kiezen voor Trefwoordenregister. De rest kan je naar smaak instellen.
                Bijwerken kan door te rechtsklikken op het trefwoordenregister en vervolgens te kiezen voor Index/inhoudsopgave bijwerken.

                Met vriendelijke groet,
                Dinant Scholte in 't Hoff

                In pro-gen@yahoogroups.com, "Jozef Van de Ven" <vandeven.jos@...> wrote:

> [...]
                > maken weet ik dat je dit doet door eerst paginanummers toe te voegen dan
                > CTRL-A dan F9 maar hoe doe je dat in Open Office?

              • Van de Ven Jozef
                Message 7 of 10 , May 12, 2009
                  Hallo Dinant,

                  Dank u voor dit antwoord.
                  Nu kan ik dit eens testen en dan naar betrokken persoon doorgeven.

                  Mvg en nogmaals dank,
                  Jos Van de Ven