Wie wil helpen

  • Fran├žois Cruysberghs
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2004
      Beste groep

      Wie kan en wil helpen
      Ik probeer een bestand verdeeld over 4 diskettes bij te zetten maar het wil niet lukken ,ik probeer dat via Restore bestand,alles lijkt goed te verlopen zowel het venstertje kopieren als de vraag naar de volgende diskette .Evenwel als de procedure voltooid is staat er totaal niets in het nieuwe bestand .er komt meteen een venster met " Illegal function call in module PGbackup at adress 13DE:9BE8 " dat is hetzelfde venster als wanneer ik ProGen afzet ,voordat ik van internet een aanvulling gedaan heb kwam er bij het afsluiten altijd de vraag of bestand moest gearchiveerd worden ,nu is het bovengenoemd venster. Mischien dat er tijdens de aanvulling iets fout gegaan is waar ik nu pas bij uitkom,zover reikt mijn kennis niet .Wie geeft me goede raad

      Groeten en prettige feestdagen

      Swa