Eerste probleem

  • Peter Mathijssen
    Message 1 of 1 , Jul 13 6:53 AM
      >Bericht: 1
      > Datum: Wed, 12 Jul 2000 22:50:41 +0200
      > Van: "Arend de Haan"
      >Onderwerp: eerste probleem
      >
      >Beste Johan,

      Hoi Arend,

      Hier mijn gedachten over jouw probleem. Volgens mij kunnen er heel wat
      dingen aan de hand zijn, die echter telkens op het zelfde neerkomen:
      namelijk, een programmafout.

      1. programmafout. Het programma heeft moeite met zoveel personen in een
      bestand.
      2. programmafout. Een fout ontstaan tijdens het importeren van de diverse
      bestanden, het programma raakt de kluts kwijt omdat je zoveel bestanden
      achter elkaar importeert. (Ik neem aan dat je dat hebt gedaan)
      3. programmafout. De VTX die ervoor zorgt dat dit persoonsblad wordt geprint
      veroorzaakt een fout (zie 1.)

      Mijn antwoord helpt niet veel, waarschijnlijk kun je zelf niets aan de fout
      veranderen. Daarom heb je er inderdaad goed
      aan gedaan door dit mailtje ook naar de makers van Pro-Gen te sturen.

      Met vriendelijke groet,

      Peter Mathijssen