Probleem bij openen tekstveld

  • Daniel Aelbrecht
    Message 1 of 4 , Dec 2, 2004
      Hallo allemaal

      Wanneer ik een tekst- of infoveld open, dan krijg ik slechts de helft van het tekst- of infoveld op het DOS-scherm (onderste helft van het scherm). Op de bovenste helft van het scherm blijf ik het scherm zien vanwaar ik het veld had aangeklikt.

      Ik zou graag terugkeren naar de oorspronkelijke instelling waar het tekstveld zich volledig in al zijn glorie ontplooide. Ik weet alleen niet hoe ik die instelling moet terugplaatsen.
      Kan iemand me helpen?
      Wat heb ik verkeerd gedaan om, zonder dat ik het wist, te komen tot de huidige instelling?

      Misschien een stomme vraag, maar u zou me er wel enorm mee helpen

      vriendelijke groeten

      Daniel

    • Alex Mettau
      Message 2 of 4 , Dec 2, 2004
        Hallo Daniel,

        Probeer eens de toetscombinatie Ctrl Enter. Met deze toetscombinatie wissel
        je in een info- of klad-scherm van vol scherm naar half-bovenaan,
        half-onderaan en weer volledig DOS-scherm.

        Groeten,

        Alex.

        Message 3 of 4 , Dec 2, 2004

          Druk eens een paar keer CONTROL+ENTER tot je infoblad weer helemaal gaaf is

          Groeten,

          Ivo

          _____

[...]

          Yahoo! Groups Sponsor

          <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129rhteh5/M=298184.5639630.6699735.3001176/D=gr
          oups/S=1705043464:HM/EXP=1102092503/A=2434971/R=0/SIG=11eeoolb0/*http:/www.n
          etflix.com/Default?mqso=60185400> click here

          <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=298184.5639630.6699735.3001176/D=groups/S=
          :HM/A=2434971/rand=645037701>

          _____

          * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo!
          <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Terms of Service.

        • Daniel Aelbrecht
          Message 4 of 4 , Dec 2, 2004
            Alex, Ivo