Re: [pro-gen] samenvoegen bestanden

  • Jean De Keyzer
    Message 1 of 2 , Nov 29, 2004
      Beste Jozef,

      Veronderstel dat ik twee bestanden zou hebben BestandA en BestandB en ik zou
      die willen samenvoegen, zou ik dit op volgende manier doen:
      Ik maak een nieuw bestand aan (BestandC). Ik voeg BestandA bij BestandC.
      Ik voeg BestandB bij BestandC.
      Op BestandC doe ik een controle (controle gegevens in het hoofdmenu). In
      de opties laat ik enkel Dubbelen personen en dubbele relaties op Ja staan.

      Het BestandC maken en BestandA toevoegen aan BestandC kan in één stap door
      het programma Pro-Gen export. (Pro-Gen hulprogramma's, Export, Prog-Gen
      export).
      Is uw tweede bestand ook een Pro-Gen bestand, dan kan u een Pro-Gen import
      doen. In elke geval moet u de import doen met het gepaste formaat.

      mvg,

      Jean De Keyzer