Index probleem

  • François Cruysberghs
    Message 1 of 3 , Nov 3, 2004
      Beste Pro-gen, groep bij het maken van een index van een parenteel verschijnen nog wel de persoonsnamen maar niet meer de plaatsnamen.
      Wat doe ik fout ?
      Groeten

    • Paul De Clerck
      Message 2 of 3 , Nov 3, 2004
        Message 3 of 3 , Nov 3, 2004
          U doet uitvoer naar schijf, u kiest formulier, u kiest lettertype, u geeft
          bestandnaam (en eventueel overschrijven).
          Nu bent u in een scherm met als kop Opgeslagen instellingen. U plaatst de
          cursor op de gewenste instelling en zoals het helplijntje onderaan vermeldt,
          drukt u de insert toets in. Ga met de cursor op Algemene afdrukopties
          instellen en drukt op Enter. In het scherm dat u dan bekomt zet u WP/RTF
          Plaatsnamen in index vermelden? op J. Bekijk eens goed de andere opties en
          verander die volgens uw desirata en dan Enter. U kunt nu deze veranderde
          instellingen opslaan onder een naam van uw keuze.

          mvg,

          Jean De Keyzer