Fileviewer

  • Arie, Jeanne en Elunde van Holten
    Message 1 of 2 , Jan 3, 2001
      Sinds kort heb ik problemen met het samenstellen van kwartierstaten e.d.
      ten behoeve van de fileviewer.

      Als ik een kwartierstaat samenstel en deze met de fileviewer wil
      bekijken krijg ik de volgende meldingen op mijn scherm:
      1. C:\Windows\Temp\fileview.tmp bestaat al.
      Indien ik het bestand overschrijf en verder wil gaan krijg ik
      2. Illegal functie call in module PGView 238D:2A69
      Vervolgens wordt het programma afgesloten.

      Bij het opnieuw opstarten van Pro-Gen wordt het bestand opnieuw
      gesorteerd (op recordnummer). Zodra ik het geluk heb om door de punten 1
      en 2 tegeraken, blijkt de kwartiersaat op een regel te staan met een
      ongelofelijke lengte. (Deze lengte is door mij niet nagemeten!)

      Overigens bestaat het probleem niet als ik een uitvoer heb naar schijf;
      printer of beeldscherm.

      Wat is hier aan de hand?

      Arie van Holten.
    • Bart Brouwer
      Message 2 of 2 , Jan 3, 2001
        Hoi Arie,

        Er staat een nieuwe file op de Pro-Gen site die dit probleem oplost: pg30p13
        (Ik had het zelfde probleem)

        Met vriendelijke groet,

        Bart Brouwer

        Onderwerp: [pro-gen] Fileviewer