Re: XP SP2

    Message 1 of 1 , Sep 1, 2004
      Fred Reenders schreef :

      > SP 2 voor XP is wel vrijgegeven.
      > Ik heb het inmiddels ruim een week op m'n Notebook staan (draait XP).

      Dat zal dan de Home Edition zijn, waarvoor inderdaad SP2 al is
      vrijgegeven, zo begreep ik inmiddels. Zelf heb ik de Professional
      Edition, waarvoor SP2 over enige tijd pas beschikbaar komt. Dat is de
      reden waarom de automatische update van Windows XP nog niets aangaf bij
      mijn computer. Sorry voor het misverstand (ben dus niet zo
      professioneel!)... ;-)

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
      Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
      » Genealogie in Noord-Holland
      » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
      » Homepage van de familie Arnoldus
      Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/