werklijst uitdraai

  • cecilia_pol
    Message 1 of 3 , Aug 6, 2004
      Hallo allemaal,

      Omdat mijn werklijst wel erg groot wordt zou ik ze de namen graag per
      letter van het alfabet uitdraaien. Dat voorkomt dat ik bij
      aanvullingen steeds de hele lijst opnieuw moet uitdraaien. Maar ik
      krijg het niet voor elkaar. Als ik via selecteren opgeef dat ik de
      achternamen die beginnen met een A wil hebben dan selecteert het
      programma er maar 6 terwijl ik er veel meer heb.
      Ik heb ook geprobeerd om de namen die ik bij elkaar wil hebben te
      markeren maar dan kan krijg ik op de lijst toch weer alles van a-Z
      bij elkaar. Hoe krijg ik voor elkaar wat ik wil?

      Cecilia
    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 3 , Aug 6, 2004
        Dag Cecilia,

        Via Wim Nelis is de PRO-GEN aanvulling Tela te verkrijgen.
        Daarmee kun je overzicht krijgen zoals onderstaand:

        Aa(1), van der Aa(3), Aaij(1), Aal(1), Aalbersberg(2), Aalberts(9),
        Aalbertsen(12), Aalders(1), van Aalst(1), Aalsvel(1), Aalten(233), van
        Aalten(3), Aalts(4), van Aalzum(1), Aandagt(2), Aap(1), Aardewerk(2),
        Aardse(2), Aarends(1), Aarnoutse(1), Aarsen(1), Aarts(32), Aartse(2),
        Aartsen(27), Aartsz(1), Aartsz.(1), Aartzen(1), van Abbe(1), van
        Abbelaar(1), Abbenbroek(1), Abbing(1), Abbink(1), van Abcoude Van
        Meerten(2), Abecassis

        Ik gebruik dat voor mijn website en het wordt netjes gescheiden met de begin
        letter.
        Je kunt op die website bekijken hoe ik het gedaan heb.
        Klik dan even op de knop familienamen.

        Het adres van Wim is: <mailto:nelis@...> nelis@...

        Groetjes,
        Evelien

        E-mail : <mailto:e.van.ruitenbeek@...>
        e.van.ruitenbeek@...
        Website : <http://www.ruitenbeekgenealogie.nl/>
        http://www.ruitenbeekgenealogie.nl

        Deze e-mail is door Norton AntiVirus 2004 gecontroleerd op virussen

        _____

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129qrs0ff/M=295196.4901138.6071305.3001176/D=gr
        oups/S=1705043464:HM/EXP=1091877283/A=2128215/R=0/SIG=10se96mf6/*http://comp
        anion.yahoo.com> click here

        <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=295196.4901138.6071305.3001176/D=groups/S=
        :HM/A=2128215/rand=462276274>

        _____

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

      • Mathieu Kunnen
        Message 3 of 3 , Aug 6, 2004
          Hallo Jaak,

          Een interessante selectievoorwaarde die je meedeelde maar... in de
          opgeslagen selectievoorwaarden zit er reeds één "Achternaam begint met...".
          Welke zijn de verschillen tussen de reeds bestaande selectievoorwaarde en de
          onderstaande? Welke is de meest praktische of zijn beide interessant?
          gegroet,
          Mathieu Kunnen, Kinrooi