100% CPU belasting

  • Jan Vandermeeren
    Message 1 of 1 , Jul 1, 2004
      Ik heb even wat verder doorgvraagd naar dit fenomeen.
      Wat blijkt, het ligt aan het programma, niet aan uw PC of Windows.

      Het zou liggen aan het feit dat Progen gebaseerd is op oude doscode
      waarbij je geen multitasking of prioritizing hebt.
      Het programma neemt alle CPU in gebruik, of het dat nu nodig heeft of
      niet.
      Daar is naar verluid niets aan te doen.

      jan