Re: [pro-gen] Verdwenen

  • Rob Hubert
    Message 1 of 6 , May 13 6:23 AM
      Nog even een aanvulling op mijn vorige mail. Ik heb nog even gekeken in de
      NL directory naar de door mijzelf gemaakte DEF bestand, maar daar is niets
      veranderd, deze bezit alle, door mij, gemaakte velden.

      Vr. Groeten / Best regards,

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Rob Hubert, Haarlem, Netherlands
      Website: http://www.rob-hubert.nl/
      rob-hubert@... or
      hubert14@...
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      --------
      In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
      In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
      --------
    • G.N.M. Aelbers
      Message 2 of 6 , May 13 7:47 AM
        Beste Rob,
        Wanneer je het bidprentjes bestand opent, staat dan in het hoofd menu bij de bestandsgegevens wel de gewenste opmaakdefinitie (.def bestand).
        Zo niet dan misschien in ../NL/DATA, BIDPRENTJES.DEF aanpassen.
        Met vriendelijke groet,
        Gert Aelbers.

        Zoekend naar de families: Aelbers, Doesburg, Mulder, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, de Hart, etc.
        Zie parentelen op www.aelbers.tk

        Message 3 of 6 , May 13 8:17 AM
> [...]
          geval.

          > Volgens mij heb ik niets verkeerd gedaan, weet iemand hier raad op? Of kan

          Hoi Rob,

          Binnen pro-gen kun je met Shift F1 schakelen tussen een groot en een klein
          veld. In het kleine veld zijn er dan wat opties verdwenen, die zijn er wel,
          maar je ziet ze niet meer.
          Ik heb geen ervaring met bidprentjes, dus ik weet niet precies welke velden
          er dan verdwijnen, maar het zouden best deze kunnen zijn.
          De oplossing is dan gewoon Shift F1 weer intoetsen.

          Groetjes, Jolanda Guijt
        • Rob Hubert
          Message 4 of 6 , May 13 10:27 AM
            Allen,

            Heel hartelijk dank voor de aanwijzingen. Het was dus inderdaad echt simpel
            [ shift + F1 ]. Ik voer al heel lang mijn overlijdensberichten in Pro-Gen
            in, en gebruik regelmatig de [ ctrl + F1 ]. Ik denk dat ik daar de fout ben
            ingegaan door eerst Shift + F1 te drukken en daarna (omdat het bewuste
            scherm niet kwam) nog eens op ctrl + F1 heb gedrukt. Eigenlijk had ik er
            zelf achter moeten komen, maar ik heb gewoon niet goed gelezen, mijn excuses
            hiervoor.

            Vr. Groeten / Best regards,

          • jeanne van rooij
            Message 5 of 6 , May 15 3:50 AM
              Rob,

              Ik dacht dat jij het bidprentjesprogramma van Ivo gebruikte. Kun je dat er
              niet opnieuw overheen zetten.

              Groeten
              Jeanne

              Maak online je eigen website met Webbuilder http://webbuilder.msn.be