Verdwenen

  • Rob Hubert
    Message 1 of 6 , May 13, 2004
      Beste lezers,

      Ik was vanochtend bezig met het invoeren van de overlijdensberichten in de bidprentjes optie. Na het invullen van een record drukte ik weer op "Invoeren 1 bidprentje" en tot mijn verbazing zag ik dat de velden Begraven en Crematie verdwenen waren. Ik heb mijn back-up ook al teruggezet, maar daar komt geen verandering in. Bij het maken van een nieuw bestand hou ik hetzelfde. Ik heb al gekeken of ik een virus heb, maar ook dit is niet het geval.

      Volgens mij heb ik niets verkeerd gedaan, weet iemand hier raad op? Of kan ik beter Pro-Gen opnieuw installeren?

      Vr. Groeten / Best regards,

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Rob Hubert, Haarlem, Netherlands
      Website: http://www.rob-hubert.nl/
      rob-hubert@... or
      hubert14@...
    • Rob Hubert
      Message 2 of 6 , May 13, 2004
        Nog even een aanvulling op mijn vorige mail. Ik heb nog even gekeken in de
        NL directory naar de door mijzelf gemaakte DEF bestand, maar daar is niets
        veranderd, deze bezit alle, door mij, gemaakte velden.

        Vr. Groeten / Best regards,

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        Rob Hubert, Haarlem, Netherlands
        Website: http://www.rob-hubert.nl/
        rob-hubert@... or
        hubert14@...
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        --------
        In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
        In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
        --------
      • G.N.M. Aelbers
        Message 3 of 6 , May 13, 2004
          Beste Rob,
          Wanneer je het bidprentjes bestand opent, staat dan in het hoofd menu bij de bestandsgegevens wel de gewenste opmaakdefinitie (.def bestand).
          Zo niet dan misschien in ../NL/DATA, BIDPRENTJES.DEF aanpassen.
          Met vriendelijke groet,
          Gert Aelbers.

          Zoekend naar de families: Aelbers, Doesburg, Mulder, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, de Hart, etc.
          Zie parentelen op www.aelbers.tk

[...]

          Yahoo! Groups Sponsor

        • Jolanda Guijt
          Message 4 of 6 , May 13, 2004
> [...]
            geval.

            > Volgens mij heb ik niets verkeerd gedaan, weet iemand hier raad op? Of kan

            Hoi Rob,

            Binnen pro-gen kun je met Shift F1 schakelen tussen een groot en een klein
            veld. In het kleine veld zijn er dan wat opties verdwenen, die zijn er wel,
            maar je ziet ze niet meer.
            Ik heb geen ervaring met bidprentjes, dus ik weet niet precies welke velden
            er dan verdwijnen, maar het zouden best deze kunnen zijn.
            De oplossing is dan gewoon Shift F1 weer intoetsen.

            Groetjes, Jolanda Guijt
          • Rob Hubert
            Message 5 of 6 , May 13, 2004
              Allen,

              Heel hartelijk dank voor de aanwijzingen. Het was dus inderdaad echt simpel
              [ shift + F1 ]. Ik voer al heel lang mijn overlijdensberichten in Pro-Gen
              in, en gebruik regelmatig de [ ctrl + F1 ]. Ik denk dat ik daar de fout ben
              ingegaan door eerst Shift + F1 te drukken en daarna (omdat het bewuste
              scherm niet kwam) nog eens op ctrl + F1 heb gedrukt. Eigenlijk had ik er
              zelf achter moeten komen, maar ik heb gewoon niet goed gelezen, mijn excuses
              hiervoor.

              Vr. Groeten / Best regards,

            • jeanne van rooij
              Message 6 of 6 , May 15, 2004
                Rob,

                Ik dacht dat jij het bidprentjesprogramma van Ivo gebruikte. Kun je dat er
                niet opnieuw overheen zetten.

                Groeten
                Jeanne

                Maak online je eigen website met Webbuilder http://webbuilder.msn.be