personen met een bepaalde eigen code uit te sluiten van parenteel?

  • Olaf Tiggelman
    Message 1 of 2 , Apr 18, 2004
      Beste Pro-Gen gebruikers,

      In een parenteel die ik genereer zitten een aantal levende
      personen die er geen enkel bezwaar tegen hebben als hun
      gegevens op mijn homepage komen. Er zitten ook een
      aantal levende personen bij die wel bezwaar hebben tegen
      publicatie. Deze personen heb ik in het codeveld
      aangegeven met een "N". Heeft iemand een idee hoe ik
      geautmatiseerd met deze code een parenteel kan maken?

      Met vriendelijke groet,
      Olaf Tiggelman
    • Olaf Tiggelman
      Message 2 of 2 , Apr 18, 2004
        Hallo Yvette,

        bedankt voor dit antwoord. Inderdaad een gemakkelijke en
        goed werkende oplossing!

        Groeten,
        Olaf Tiggelman

        From: "Yvette P. Hoitink" <hoitink@...>