OT: Wie wil een microfiche-reader hebben?

    Message 1 of 1 , Apr 6, 2004
      Een beetje off topic, maar vooruit...
      Beste PRO-GEn-ners,

      Van de week stelde een genealogische vriend mij de volgende vraag:

      > Ik heb een vraagje aan je:
      > Ik heb nog een microfiche reader in de aanbieding,
      > heb jij er belang bij ? Hij functioneert goed en staat
      > me behoorlijk in de weg, dus als je belangstelling hebt,
      >of iemand weet... Ik hoor het wel.

      En bij navraag:

      > Ik hoef er niks voor te hebben, want ik heb 'em ook gekregen.
      > Dus als er belangstelling voor is, mag ie voor nop weg.
      > En je mag ze eventueel rechtstreeks naar mij door verwijzen.

      Zelf ben ik al voorzien, dus wie belangstelling heeft, kan contact
      opnemen met:
      Gert Vrieling
      Klipper 35
      3891 ZT Zeewolde
      tel 036-5225655 of mobiel 0654908701
      e-mail gvnecomNO@... (verwijder NO SPAM)

      Enne... hou mij er verder buiten. Ik heb zat andere dingen te doen.

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
      Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
      » Genealogie in Noord-Holland
      » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
      » Homepage van de familie Arnoldus
      Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/