Re: Veranderen van kleuren in HTML

  • Leonard
    Message 1 of 2 , Mar 1, 2004
      Hallo,

      ik krijg het vermoeden dat je hier het beste met CSS beter uit de
      voeten kunt, dat louter de .PTM files te veranderen.
      Je kunt dan in de CSS.files ELK gewenst attribuut (dus bij jouw geval
      de "LINK", "ALINK" en "VLINK") in hun eigen styl identificeren.
      (Je mag het enigszins vergelijken met de aliniea-profiles in een MS-
      word file; waarin je op elk niveau het e.e.a. kan configureren)

      Meer hierover vind je uiteraard op http://css.pagina.nl

      Succes verzekerd en met vriendelijke groet
      Leonard van Kessel
      adviseur HCC-gebruikersgroep `genealogie'
      internet:
      http://www.genealogie.hccnet.nl/

      privé:
      http://www.angelfire.com/ga/digit

      "genealogie . . . . een eindeloze hobby"

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Jan Deprest" <deprest.stragier@s...>
      wrote:
      > Beste,
      >
      > Het lukt mij aardig om - op basis van de informatie die ik vond in
      > deze Pro-gen discussielijst - de kleuren van de Pro-Gen HTML ouput
      te
      > wijzen en dit zowel wat de achtergrond betreft, de tekst en andere
      > output-elementen (zoals de generatie-balken in de kwartierstaat-
      > output).
      >
      > Wat mij echter niet lukt is de kleur (blauw) te veranderen van het
      > alfabet en van de namen in de index-frames (PGINDEX en KEYINDEX).
      De