Re: [pro-gen] Terug linken naar start-pagina van homepage

    Message 1 of 3 , Feb 17, 2004
      Bart de Vries <b.de.vries@...> schreef:

      > Met de Pro-Gen - kwartierstaat heb ik nu wat problemen op 2 plekken
      > om hierin terug te keren naar mijn startpagina.
      > Verzoeke mij aan te geven hoe deze twee euvels kunnen worden opgelost.

      Je kunt in PRO-GEN het adres opgeven van je homepage. Dat moet altijd
      beginnen met http:// en dan het eigenlijke adres. Veel browsers 'denken'
      die voorloper van het adres er altijd bij, zodat veel mensen denken dat
      het er niet bijhoort, maar niets is minder waar...

      Succes ermee!

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
      Bezoek mijn websites via http://www.don.arnoldus.nl/
      » Genealogie in Noord-Holland
      » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
      » Homepage van de familie Arnoldus
      Visit my websites via http://www.don.arnoldus.nl/
    • Bart de Vries
      Message 2 of 3 , Feb 19, 2004
        Bedankt voor de verstrekte info.

        Het zat inderdaad in volledig URL adres . De zaak is opgelost.

        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling