Re: grafisch schema

  • Leonard
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2004
      Hallo,

      bij de pagina-indeling moet je 'alle marges' op nul zetten;
      ook de voetregel op 'neen'; ook de afstand tussen tekst en
      kop/voetregel op 'n' zetten; zonder bladnummers; en de blokken intact
      houden.
      M.a.w. ervoor zorgen dat zoveel mogelijk op de A4 geplaatst kan
      worden; ook daarom gebruik ik dan de font Gothic, deze is iets
      smaller.
      Met deze methode is het 'altijd bijna' geslaagd.

      Als je dan toch snijden moet (niet knippen), gebruik dan een goede
      liniaal en een operatiemesje onder een harde ondergrond (en niet je
      mooie tafel ;o).
      Een goed fotosnijappraat voldoet ook.

      met vriendelijke groet

      Leonard van Kessel
      adviseur HCC-gebruikersgroep 'genealogie'
      Internet: www.genealogie.hccnet.nl

      " genealogie . . . . een eindeloze hobby "
      Internet: www.angelfire.com/ga/digit

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "stamboomvisser" <gen.r.visser@h...>
    • AndrĂ© Beunder
      Message 2 of 3 , Nov 12, 2006
        Collega's,

        Ik wil graag een grafisch schema maken. Dat kan maar als ik het schema probeer te verkleinen dan lukt het mij niet om dit schema op een overzichtelijke manier op papier te krijgen.
        Wie heeft een goede tip om met grafische schema's aan het werk te gaan?

        met vriendelijke groet
        André Beunder