Re: [pro-gen] afkortingen voornamen

  • Mathieu Kunnen
    Message 1 of 2 , Dec 22, 2003
      Hallo Philip,

      Open de personenlijst in Pro-gen, druk op o (van opties), in het scherm dat
      dan verschijnt enter je op "weergave opties", kies dan "voorletters in
      plaats van voornaam". Waarschijnlijk staat bij jou "Ja" geselecteerd achter
      deze regel. Selecteer door middel van de pijltjestoets "Nee". Is het
      probleem dan opgelost ?
      Beste groeten,
      Mathieu Kunnen, B-3640 Kinrooi