parvapar

  • Jos van de Ven
    Message 1 of 6 , Nov 12, 2003

      Wat is eigenlijk parvapar?

      mvg,
      Van de Ven Jozef
      Rozenstraat 41
      2430 Laakdal
      013/66.44.36
      vandeven.jos@...
      http://home.planetinternet.be/~jv019991/
      http://geneweb.geneanet.org/vandeven1

    • jeanne van rooij
      Message 2 of 6 , Nov 13, 2003
        Parvapar is de afkorting van partners van partners en geeft dus de
        mogelijkheid, bij uitvoer van gegevens, de eventuele eerdere partner van een
        persoon zichtbaar te maken. Dit in de vorm van {hij/zij was eerder gehuwd
        met ......}

        vriendelijke groeten
        Jeanne van Rooij
        Malle (BE)

        Volg Expeditie Robinson op de voet!
        http://entertainment.msn.be/tv/expeditierobinson/
      • jeanne van rooij
        Message 3 of 6 , Aug 14, 2004
          Vanwege de nieuwe update van ProGen van 1 augustus is er een nieuwe versie
          van Parvapar, Parvapar 12. Partners van Partners is een aanvulling voor
          ProGen voor diegene die graag de volledige gegevens van eerdere partners in
          hun uitvoer zien.

          Via e-mail bij mij aan te vragen.
          Hartelijke groeten
          Jeanne van Rooij

          http://www.vrooij.com

          Probeer DVDPost voor slechts € 1,00! http://dvd.fr.msn.be/10days1euro.php
        • lorette van waesberghe
          Message 4 of 6 , Aug 9, 2006
            beste allemaal,
            zoals de meesten van jullie heb ik de jongste versie gedownload. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ook parvapar moest bijgewerkt worden, maar door een auto-ongeval, 10 dagen ziekenhuis en 'veroordeeld' tot tijdelijk rustig aan, is dit er niet van gekomen. Nu krijg ik een fout melding als ik iets laat printen met parvapar. Kan iemand mij helpen?
            groeten;
            Lorette van waesberghe