Geen kwartierstaat meer

  • Jan Besse
    Message 1 of 3 , Nov 3, 2003
      Een goede avond,
      Ik zit met een probleempje.
      Als ik een kwartierstaat wil maken (van mijn kleinzoon), krijg ik bij cirkeluitvoer het volgende op het scherm:
      Na pagina 13
      Out of stringspace in module PG print at adress 1928: 1A09

      Als ik tekstuitvoer + diversen neem krijg ik het volgende op het scherm:

      Error:Syntax error
      file:C:\PG30\NL\output\sourse.INC line : 8 :
      If #output_not_WP! or mid$(#1$,33,1)=#no! Then

      Dit is gekomen op het moment (denk ik) dat ik "PG zoek" installeerde.
      Mijn vraag: ben ik iets kwijt? Kan ik de CD nogmaals laten installeren?

      De groeten van
      Jan Besse
      jan@...

    • Jan Besse
      Message 2 of 3 , Dec 14, 2003
        Enige tijd geleden melde ik het onderstaande
        probleem, wat ook door J. Mulderij niet
        (telefonisch) een twee drie was op te lossen. Ook
        de adviezen die ik van diverse kanten kreeg,
        werkten niet. Na enige tijd was ik het goed zat om
        met dit probleem te blijven zitten.
        Ik ben toen rigoreus te werk gegaan: De
        data-bestanden heb ik op een CD gezet en toen het
        komplete programma verwijderd (gedeleted). Daarna
        de Pro-gen-CD in het koffiebekerhouder van de
        computer gelegd, en opnieuw geinstalleerd.
        Hierna moest ik al mijn gegevens (nummers) weer
        opnieuw ingeven. De data weer terug gehaald, EN
        TOEN WAS HET PROBLEEM OVER. Dus miste ik toch
        iets.
        Ik moest dit toch even melden.
        De groeten van
        Jan Besse
        jan@...
> [...]
        >
        > Dit is gekomen op het moment (denk ik) dat ik
        "PG zoek" installeerde.
        > Mijn vraag: ben ik iets kwijt? Kan ik de CD

        removed]

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Cees Schenkel
        Message 3 of 3 , Dec 14, 2003
          Bij het plaatsen van een nieuwe versie over een oude, maakt het instalatie programma allemaal *.bak bestanden aan.

          derhalve is het dus mogelijk om 1 versie terug te gaan.
          het is maar een weet.
          zelf werk ik als beta tester met 3 verschillende versies van progen 3.0
          dit dat op het moment dat ik iets verander ten allertijden 1 versie terug kan.
          er is 1 maar bij deze manier van werken:
          je data mag niet in de door progen gewenste dir staan
          ik hou dus voor ALLE databestanden de dir d:\data aan.
          dan maakt het niet uit waar progen staat

          cees
> [...]
          >
          > Dit is gekomen op het moment (denk ik) dat ik
          "PG zoek" installeerde.
          > Mijn vraag: ben ik iets kwijt? Kan ik de CD

          Yahoo! Groups Sponsor