PGZOEK

  • Bart de Vries
    Message 1 of 4 , Oct 1, 2003
      LS

      IPV slepen van pgzoek.exe naar bureaublad , zoals omschreven in PRO-GEN -eralia , heb ik dit langs een andere weg gedaan nl kopieren naar bureaublad[snelkoppeling maken].

      Dit gaf het goede resultaat.

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling

    • Rob Fransen
      Message 2 of 4 , Oct 2, 2003
        PGZOEK is contextgevoelig. Dus als er geen zoekitem wordt
        ingevuld is de knop zoeken niet actief.
        Ook dient middels een vinkje worden aangegeven in welke
        bestanden moet worden gezocht. Dus ook hier betekent 'geen
        vinkjes' geen actieve zoekknop.

        Vriendelijke groeten,

        Rob Fransen
        PRO-GEN Gebruikersgroep